سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

به تهیه کنندگی مرتضی شایسته

کارگردان «خواستگار محترم» فیلمی حادثه ای با چاشنی طنز می سازد

داوود موثقی*

سینماپرس: داوود موثقی کارگردان سینما از کلید خوردن فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» در ژانر حادثه‌ای و با چاشنی طنز به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تا سه هفته آینده خبر داد.

بنابراین گزارش، موثقی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» را آغاز کنیم که برای یکی از سرمایه گذاران مشکلاتی به وجود آمد و کارهای این فیلم به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: قرار است از هفته آینده پیش تولید این کار را آغاز کنیم و به دلیل اینکه سال قبل یک بار پیش تولید این کار انجام شد تا مرز کلید خوردن هم کار پیش رفت، ظرف مدت 12 روز پیش تولید این کار را انجام خواهیم داد و بلافاصله کار را کلید خواهیم زد.

کارگردان «خواستگار محترم» در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد: چند بیمارستان، عتیقه فروشی، موزه و چند خانه لوکیشن های کار ما است که همه در تهران فیلمبرداری خواهد شد و بیست روز به طول خواهد انجامید.

کارگردان «کلید ازدواج» در مورد اینکه آیا این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد کرد اظهار داشت: زمان زیادی تا آغاز جشنواره فیلم فجر مانده است و کلیت کار یک فیلم تجاری است و خیلی جشنواره پسند نیست. به نظر می رسد که این فیلم قبل از جشنواره به اکران عمومی درآید.

موثقی با بیان اینکه مرتضی شایسته تهیه کنندگی این کار برعهده دارد به ویژگی های این فیلم اشاره کرد و افزود: «پسر از من، دختر ازتو» کارناوالی از بازیگران است و نسبت به کارهای قبلی از ساختار متفاوتی برخوردار است و خیلی این فیلم تابع قواعد درام نویسی نیست.

برپایه این گزارش،  «پسر از من، دختر از تو» فیلمی حادثه ای با چاشنی کمدی است. این فیلم قصه یک دختر و پسر جوان سارق را روایت می کند که به صورت اتفاقی قصد سرقت از یک گاوصندوق دارند.

فیلم های «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج»، «ضربه آخر» و  «اختاپوس» در کارنامه داوود موثقی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.